Často kladené otázky
Zhrnutie často kladených otázok a odpovedí vyskytujúcich sa na podpore
Budú pluginy fungovať aj po skončení predplatného?
Áno. Predplatné vám poskytuje prístup k aktualizáciám pluginov a podpore. V prípade, že vaše predplatné na danú licenciu vyprší, plugin bude naďalej fungovať. Avšak v prípade, že vydáme novú verziu pluginu, nebudete na ňu môcť aktualizovať, ak je vaše predplatné neaktívne.
Je obnovenie predplatného automatické?
Áno, pri platbe kartou. Nie, pri platbe bankovým prevodom.
Ak chcete deaktivovať automatické obnovenie, môžete tak urobiť v časti Môj účet → Predplatné. Tu môžete vybrať predplatné a deaktivovať preň automatické obnovenie. Podrobnejší návod na prácu s predplatným nájdete v časti Ako spravovať objednávky predplatného.
Kde môžem spravovať svoje predplatné?
V časti Môj účet → Predplatné. Tu môžete vybrať predplatné a ručne ho predĺžiť, zmeniť spôsob platby alebo ho zrušiť. Podrobnejšie pokyny na prácu s predplatným nájdete v časti Ako spravovať objednávky predplatného.
Je licencia prenosná?
Áno. Ak kupujete licenciu (napríklad pre svojho klienta alebo predaj e-shopu), je možné ju následne previesť. V prípade, že chcete zmeniť vlastníka licencie, je táto zmena viazaná na celú objednávku pri vytvorení licencie. Ak chcete zmeniť vlastníka takejto objednávky, kontaktujte našu podporu z e-mailu, na ktorom bola objednávka vytvorená.