Novinka: Plugin Česká pošta umožňuje priame pripojenie k API

18. 10. 2024 | Aktuality

Vytváranie balíčkov, tlač štítkov a sledovanie zásielok priamo z administrácie e-shopu – to všetko teraz umožňuje plugin Českej pošty. Odosielanie a správa zásielok je teraz otázkou niekoľkých kliknutí vďaka novému priamemu napojeniu na API B2BZasilka Českej pošty. Pozrite sa, čo toto nové prepojenie prinieslo.

Odosielanie údajov o zásielkach na niekoľko kliknutí alebo automaticky

Vytvorenie zásielky v systéme Českej pošty je teraz veľmi jednoduché – stačí jedno kliknutie v prehľade alebo v detailoch objednávky. Celý proces je možné aj automatizovať a vytvárať balíky v okamihu, keď sa zmení stav objednávky. Vôbec nemusíte chodiť do systému Českej pošty, všetko zvládnete priamo z administrácie vášho e-shopu.

Česká pošta - detail objednávky
Metabox v detaile objednávky umožňuje vytvorenie a následnú správu balíka

Tlač štítkov priamo z administrácie

Štítky na balíky môžete teraz tlačiť priamo z administrácie e-shopu. Po vytvorení balíka v systéme Českej pošty stačí kliknúť na ikonu v prehľade alebo v detaile objednávky a vytlačiť štítok. Môžete určiť pozíciu aj typ štítku.

Stav zásielky môžete sledovať v prehľade a v detaile objednávky

Pripojenie k API umožňuje sledovať aj stav zásielky. Pomocou odkazu sa môžete prekliknúť do systému Českej pošty alebo sledovať stav zásielky priamo v administrácii. Stav zásielky môžete aktualizovať ručne, ale oveľa pohodlnejšie je načítať ho pomocou CRONu. Čo sa deje so zásielkou, môžete vidieť priamo v prehľade objednávok, v špeciálnom stĺpci Stav Českej pošty alebo v detailoch objednávky v metaboxe Českej pošty.

Nezabudli sme ani na zákazníkov, preto sa do e-mailu s objednávkou automaticky pridáva odkaz na sledovanie zásielky.

Česká pošta - prehľad objednávok
V prehľade objednávok nájdete nové stĺpce pre správu objednávok a sledovanie stavu zásielky v preprave

Podpora hromadných akcií

Vytváranie balíkov, tlač štítkov a aktualizáciu stavu zásielky v preprave môžete vykonávať aj pomocou hromadných akcií v prehľade objednávok.

Čo je potrebné urobiť na pripojenie k rozhraniu API Českej pošty?

Na pripojenie k rozhraniu API Českej pošty musia byť splnené nasledujúce podmienky:

  • plugin Českej pošty vo verzii 2.0.0 alebo novšej
  • účet v systéme PoštaOnline s prístupovými právami na pripojenie k API (profil B2B)
Česká pošta - nastavenia API
V nastaveniach pluginu nájdete novú sekciu pre nastavenie API

Pre zriadenie B2B profilu a prístupových údajov k API je potrebné kontaktovať obchodného zástupcu Českej pošty. Prístupové údaje potom môžete zadať do určených polí v nastaveniach pluginu. Procesom vás podrobne prevedie naša dokumentácia.

Chcete tiež rýchlo a jednoducho posielať balíky, ale ešte nemáte plugin Českej pošty? Zakúpte si ho tu

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a získejte slevu 15% na první nákup

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Další články

Nové funkcie pre pluginy Toret pridané v 10/2024

Október bol v Toret veľmi rušný mesiac, v ktorom sme vydali celkovo 79 aktualizácií našich pluginov. Pozrite sa, aké nové funkcie tieto aktualizácie priniesli. Milan, ktorého poznáte zo zákazníckej podpory, vás vo videu prevedie najdôležitejšími novými funkciami....

prečítajte si viac

Nové funkcie pre pluginy Toret pridané v 9/2024

Na jeseň pokračujeme aj v práci na našich pluginoch. Pozrite sa, aké nové funkcie sme vydali v septembri v rámci 59 aktualizácií. Milan, ktorého poznáte zo zákazníckej podpory, vás vo videu prevedie najdôležitejšími novinkami. Kompletný prehľad nájdete v nasledujúcom...

prečítajte si viac

Prihláste sa na odber noviniek a získajte 15% zľavu z prvého nákupu.

Potvrďte svoje prihlásenie pomocou odkazu v e-maile.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnyNaspäť do obchodu
      Apply Coupon