Podpora
Podpora pre zakúpené pluginy sa poskytuje e-mailom alebo prostredníctvom chatu len počas pracovných dní.
Snažíme sa odpovedať na vaše otázky čo najskôr a väčšinu z nich vybavíme do 2 pracovných dní.
Skôr ako napíšete na podporu, skúste nasledujúce kroky, ktoré často pomáhajú:
Predtým, ako začnete, odporúčame vykonať kompletnú zálohu WordPress.
Skontrolujte dokumentáciu
K našim pluginom je k dispozícii podrobná dokumentácia. Pozrite si ju a skontrolujte nastavenia pluginu.
Aktualizujte
Udržujte všetko aktuálne (pluginy, šablóny a WordPress).
Deaktivácia pluginov tretích strán
Vypnite všetky pluginy okrem WooCommerce a zakúpeného pluginu z Toret
Zmena šablóny na predvolenú
V systéme WordPress aktivujte jednu z predvolených šablón (Twenty Nineteen, Twenty Fifteen alebo Twenty Fourteen).