WooCommerce prešiel rebrandingom. Už niekoľko týždňov sme zaznamenávali zmeny v dizajne webových stránok alebo názvoch produktov a teraz je to oficiálne.
Už nejaký čas sa v pomenovaní produktov stretávame s krátkym, úderným názvom Woo, takže to nie je veľké prekvapenie. Navyše, „Woo“ už dlho bežne používa komunita okolo samotného obchodu WooCommerce, takže je takmer isté, že používatelia si na túto zmenu rýchlo zvyknú.
Zo scény však nezmizne ani výraz WooCommerce, zostane to názov hlavného produktu z rodiny Woo – open-source platformy pre elektronický obchod WordPress.
Zmení sa niečo pre používateľov produktov Woo?
David Callaway na blogu Woo ubezpečuje používateľov, že všetky technické zmeny, ktoré rebranding prináša, sú na ich strane. Koncový používateľ produktov Woo by nemal pocítiť žiadne rozdiely (okrem zmeny názvu) a z jeho strany nie sú potrebné žiadne kroky.
Okrem toho, celkom pochopiteľne, spoločnosť Woo zmenila svoju doménu z pôvodnej https://woocommerce.com/ na https://woo.com/. Vzhľadom na funkčné presmerovanie z pôvodnej stránky si to však bežný používateľ nemusí ani všimnúť.