Novinka: Plugin Česká pošta umožňuje priame pripojenie k API

18. 10. 2024 | Aktuality

Vytváranie balíčkov, tlač štítkov a sledovanie zásielok priamo z administrácie e-shopu – to všetko teraz umožňuje plugin Českej pošty. Odosielanie a správa zásielok je teraz otázkou niekoľkých kliknutí vďaka novému priamemu napojeniu na API B2BZasilka Českej pošty. Pozrite sa, čo toto nové prepojenie prinieslo.

Odosielanie údajov o zásielkach na niekoľko kliknutí alebo automaticky

Vytvorenie zásielky v systéme Českej pošty je teraz veľmi jednoduché – stačí jedno kliknutie v prehľade alebo v detailoch objednávky. Celý proces je možné aj automatizovať a vytvárať balíky v okamihu, keď sa zmení stav objednávky. Vôbec nemusíte chodiť do systému Českej pošty, všetko zvládnete priamo z administrácie vášho e-shopu.

Česká pošta - detail objednávky
Metabox v detaile objednávky umožňuje vytvorenie a následnú správu balíka

Tlač štítkov priamo z administrácie

Štítky na balíky môžete teraz tlačiť priamo z administrácie e-shopu. Po vytvorení balíka v systéme Českej pošty stačí kliknúť na ikonu v prehľade alebo v detaile objednávky a vytlačiť štítok. Môžete určiť pozíciu aj typ štítku.

Stav zásielky môžete sledovať v prehľade a v detaile objednávky

Pripojenie k API umožňuje sledovať aj stav zásielky. Pomocou odkazu sa môžete prekliknúť do systému Českej pošty alebo sledovať stav zásielky priamo v administrácii. Stav zásielky môžete aktualizovať ručne, ale oveľa pohodlnejšie je načítať ho pomocou CRONu. Čo sa deje so zásielkou, môžete vidieť priamo v prehľade objednávok, v špeciálnom stĺpci Stav Českej pošty alebo v detailoch objednávky v metaboxe Českej pošty.

Nezabudli sme ani na zákazníkov, preto sa do e-mailu s objednávkou automaticky pridáva odkaz na sledovanie zásielky.

Česká pošta - prehľad objednávok
V prehľade objednávok nájdete nové stĺpce pre správu objednávok a sledovanie stavu zásielky v preprave

Podpora hromadných akcií

Vytváranie balíkov, tlač štítkov a aktualizáciu stavu zásielky v preprave môžete vykonávať aj pomocou hromadných akcií v prehľade objednávok.

Čo je potrebné urobiť na pripojenie k rozhraniu API Českej pošty?

Na pripojenie k rozhraniu API Českej pošty musia byť splnené nasledujúce podmienky:

  • plugin Českej pošty vo verzii 2.0.0 alebo novšej
  • účet v systéme PoštaOnline s prístupovými právami na pripojenie k API (profil B2B)
Česká pošta - nastavenia API
V nastaveniach pluginu nájdete novú sekciu pre nastavenie API

Pre zriadenie B2B profilu a prístupových údajov k API je potrebné kontaktovať obchodného zástupcu Českej pošty. Prístupové údaje potom môžete zadať do určených polí v nastaveniach pluginu. Procesom vás podrobne prevedie naša dokumentácia.

Chcete tiež rýchlo a jednoducho posielať balíky, ale ešte nemáte plugin Českej pošty? Zakúpte si ho tu

Prihláste sa k odberu nášho newslettera a získajte 6€ zľavu na nákup

Súhlasím so zasielaním informačných bulletinov a prečítal som si všetko o spracovaní osobných údajov.

Další články

Nové funkcie pre pluginy Toret pridané v 2/2025

Aj vo februári sme pokračovali vo vylepšovaní našich pluginov. Vydali sme celkovo 45 aktualizácií a toto je ich obsah. Milan, ktorého poznáte zo zákazníckej podpory, vás vo videu prevedie najdôležitejšími aktualizáciami. Kompletný prehľad nájdete v texte nižšie....

prečítajte si viac
0
    0
    Košík
    Košík je prázdnyNaspäť do obchodu
      Apply Coupon