Máte e-shop WooCommerce? Vyvarujte sa týchto chýb!

30. 10. 2023 | Blog

Prevádzkovanie e-shopu nie je jednoduché. Majitelia internetových obchodov sa musia starať o nekonečný rad úloh – usporiadanie produktov, správu objednávok, zákaznícku podporu a technické funkcie e-shopu. Upozornili sme na niekoľko bodov, ktoré by ste nemali zanedbať, aby váš e-shop WooCommerce fungoval tak, ako má.

Stará verzia e-shopu WooCommerce

WooCommerce sa neustále vyvíja a zlepšuje, takže skôr či neskôr narazíte na potrebu aktualizácie. Možno si hovoríte, že verzia, ktorú máte, vám stačí, že nepotrebujete žiadne aktualizácie, ale čoskoro môžete naraziť na problémy s funkčnosťou vášho e-shopu WooCommerce. Je to preto, že pluginy, ktoré používate vo svojom obchode, nemusia podporovať staršie verzie WooCommerce.

Potreba aktualizovať plugin WooCommerce sa zobrazuje priamo na hlavnej stránke administrácie.

Potreba aktualizovať plugin WooCommerce sa zobrazuje priamo na hlavnej stránke administrácie.

Pred aktualizáciou nezabudnite otestovať novú verziu v testovacom prostredí. Viac informácií o aktualizáciách sa dozviete priamo z dokumentácie WooCommerce, ktorú sme pre vás preložili.

Neaktuálne pluginy pre e-shop WooCommerce

Aj pluginy WooCommerce, ktoré používate vo svojom internetovom obchode, je potrebné udržiavať aktuálne. Neaktuálne pluginy môžu byť bezpečnostnou hrozbou pre váš e-shop WooCommerce a hlavne nemusia správne fungovať. Keďže zásuvné moduly obsluhujú také kľúčové veci pre e-shop, ako je doprava a platba, je viac ako potrebné zabezpečiť, aby fungovali čo najlepšie. Upozornenia na neaktuálne pluginy sa zobrazia priamo na hlavnej stránke a v bočnom menu.

V sekcii pluginov môžete jednoducho aktualizovať tie neaktuálne.

V sekcii pluginov môžete jednoducho aktualizovať tie neaktuálne.

Ignorovanie správ o stave systému

Chyby sa stávajú. Ak ich však budete ignorovať, môže to ohroziť funkčnosť celého e-shopu. Plugin WooCommerce našťastie dokáže v kategórii “Stav” uviesť, ktoré systémové položky fungujú v poriadku a ktorým treba venovať pozornosť. Pri položkách s chybami vám ponúkne aj krátke vysvetlenie, v čom je problém. Sekciu “Stav” nájdete priamo na hlavnej stránke (“Dashboard”) administrácie.

Takto môže WooCommerce vypísať všetky udalosti, ktorým by ste mali venovať pozornosť.

Takto môže WooCommerce vypísať všetky udalosti, ktorým by ste mali venovať pozornosť.

Neodoberáte e-maily

Máte e-shop WooCommerce, ale nemáte databázu e-mailov? Chyba! E-mailový marketing je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako priviesť zákazníkov späť. Požiadajte svojich zákazníkov o ich e-mailovú adresu. Môžete ich nalákať na zaujímavý newsletter, bonusový obsah, ktorý im pošlete, alebo ich pri objednávke vyzvite, aby sa prihlásili na odber vášho newslettera.

Mať vlastnú e-mailovú databázu je priama cesta k zákazníkom, je škoda ju nevyužiť. Pozrite si naše pluginy WooCommerce na odosielanie e-mailov, ktoré vám uľahčia prácu.

Nevytváráte značku svojho obchodu WooCommerce

E-shopy vytvorené prostredníctvom WooCommerce sú pomerne flexibilné, čo môže byť požehnaním aj prekliatím. Ak sa rozloženie a vzhľad vášho e-shopu neustále mení, zákazníkov to mätie.

Vytvorte si jasný imidž svojho obchodu a držte sa ho. Zosúlaďte svoj vizuál a štýl komunikácie v celom e-shope, sociálnych médiách a e-mailu. Zákazníci si vás lepšie zapamätajú a budú sa k vám vracať.

Neuvádzate USP svojho e-shopu WooCommerce

Viete, prečo by mali zákazníci nakupovať práve u vás a nie v inom e-shope? Výborne, to je vaše USP (unique selling proposition) alebo jedinečný predajný argument. Teraz musíte tento argument prezentovať svojim zákazníkom. Doručíte balík až domov, pomôžete s inštaláciou alebo ponúknete ekologické balenie? Odlíšte sa od konkurencie!

Premyslite si USP svojho e-shopu WooCommerce

Premyslite si USP svojho e-shopu WooCommerce

Neponúkate zákaznícku podporu

Možno máte rozsiahle popisy produktov vo svojom e-shope WooCommerce, ale nikdy neviete, či zákazník nebude potrebovať viac informácií, aby sa rozhodol pre nákup. Možnosť opýtať sa vo formulári, v chate alebo telefonicky zvýši dôveryhodnosť vášho obchodu a presvedčí ho o kúpe.

Neponúkate dopravu zadarmo

Vysoké náklady na dopravu sú pre väčšinu zákazníkov problémom, ktorý ich odrádza od nákupu v e-shope. Skúste zákazníkom ponúknuť dopravu zadarmo pri minimálnej celkovej sume objednávky, funguje to aj na e-shope WooCommerce. Uvidíte, že to bude zákazníkov motivovať k zadávaniu väčších objednávok, aby mali nárok na dopravu zadarmo.

Vedeli ste, že ponúkame pluginy pre dopravu WooCommerce, ktoré zvládnu dopravu zadarmo?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a získejte slevu 15% na první nákup

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Další články

Prihláste sa na odber noviniek a získajte 15% zľavu z prvého nákupu.

Potvrďte svoje prihlásenie pomocou odkazu v e-maile.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnyNaspäť do obchodu
      Apply Coupon